Friday 1 July 2011

aku seorang blogger...


Hallo Hallo Hyep !!

akma here...!!sulaiman's daughter..(: arini my 1st day aku start jd blogger okayy..


im going share everything bout my life here..heehhee...
anwy, msti korang tertanya2 nape aku pilih akukertaskosong..knape??hahha...
msti all of you think  hidup aku ni kosong mcm krtas kosong ekk??
it totally wrong okaayy..

i have everything in my life
*my lovely mom n dad, 
*all my BFF,
 *sorang pakcik yg plg pntg dlam hdup saya..(MA)
i love THEM damnfucker!hurm..

ME ?
"currently, im 19teen!still studing..taking dip in uitm dungun n im part 3 student okayy..
btw, i plan to further my study until master..hebat ahh..hahhaa...
maybe this year last year im taking dip..saya maybe bwt fast track this year.."
insyaallah...

HIDUP BARU , DUNIA BARU


No comments:

Post a Comment